M-Files® is een zeer krachtig documentmanagementsysteem voor zowel kleine als grote organisaties. Het is dé oplossing die het beheren, vinden en volgen van documenten eenvoudiger, sneller en nauwkeuriger maakt. Het is volledig geïntegreerd in Microsoft®Windows en is daarom zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te implementeren.
• Geen informatie in aparte silo’s, geen systeemmigratie nodig • Verbeter bedrijfsprocessen en optimaliseer werkstromen • Vind en krijg onmiddellijk toegang tot alle relevante informatie • Gegarandeerde organisatie brede beveiliging • Soepele, snelle en eenvoudige implementatie • Ervaar de kracht en eenvoud van M-Files Document Management
Financiële Administratie
Het beheren en verwerken van facturen, bonnen, bestellingen, financiële overzichten en fiscale documenten, voor een optimaal efficiënt proces en minimale risico‘s.
Contractbeheer
Contracten worden veilig en georganiseerd opgeslagen en alleen bevoegde personen hebben vanaf elke locatie en vanaf ieder apparaat toegang tot de juiste versie van ieder contract.
Documentbeheer
Dankzij gecontroleerde toegang hebben gebruikers vanaf ieder apparaat toegang tot de juiste versie van een document. Daarnaast wordt het maken en verspreiden van onnodige kopieën voorkomen.
Human Resources
Het werven van nieuwe medewerkers, opleidingen, beoordelingen, salarissen en secundaire arbeidsvoorwaarden, worden zo efficiënt mogelijk beheerd en gevolgd. Kennis blijft bewaard, en gevoelige informatie wordt beschermd.
Facturatieproces
Automatiseer en volg de controle en goedkeuring van facturen en andere financiële bedrijfsprocessen om ervoor te zorgen dat facturen op tijd betaald worden.
Kwaliteit & Compliance
Voor bedrijven uit sterk gereguleerde sectoren, het beheren van auditprocessen, Standard Operating Procedures (SOP‘s), non-conformiteitsrapportages, correctieve en preventieve acties (CAPA‘s).
Projectmanagement
Om het hele projectmanagementproces te stroomlijnen, worden er eenvoudige regels voor de zichtbaarheid van content, deadlines en eigenaarschap van taken gedefinieerd.
Records Management
Records beheren vanaf het moment waarop ze worden aangemaakt tot hun archivering of verwijdering.
Automatisering Van Sales & Marketing
Integratie met bestaande CRM om kritische content aan elkaar te koppelen. Denk bijvoorbeeld aan voorstellen, presentaties, contracten, inkooporders, facturen, offertes en e-mail.
Opleiding
De opleidingseisen voor personeel, certificeringen en andere opleidingstaken beheren zodat erover gerapporteerd kan worden.