Dé sleutel tot een succesvol relatiebeheer

Alle features

Sultan CRM stelt u in staat om een optimale relatie op te bouwen met uw klanten.

Algemene eigenschappen

Lees verder
Client/ server oplossing, implementeer Sultan CRM in eigen beheer.

Web-based oplossing, de software draait bij Sultan CRM in “the cloud” en wordt via het internet beschikbaar gesteld. Dit maakt hardware, database- en systeembeheer voor de gebruiker overbodig.

Volledige configuratie mogelijkheden, richt de applicatie in door de interface aan te passen op basis van uw wensen ten aanzien van navigatie, processen en workflows.

Meertaligheid, de applicatie is in meerdere talen beschikbaar.
Integratie MS Office, de software beschikt over volledige integratie met de MS Office suite.

Koppelingen met zowel ERP applicaties als financiële applicaties.

Audit trail, het systeem registreert wie wijzigingen heeft gemaakt, wanneer deze zijn gemaakt en welke wijzigingen zijn gemaakt.

Relatiebeheer

Lees verder
Adresbeheer, vastleggen en onderhouden van basis relatiegegevens. Registreert klantgegevens, zoals adres, telefoon, e-mail, contactpersonen en relatiekenmerken.

Flexibele zoekfunctionaliteit op basis van alle velden in de database. Ieder veld in de database kan gebruikt worden voor zoeken, selecties en mailings.

Importeren van relatiegegevens uit externe bestanden. Importeer data uit één of meer externe databronnen.

Ontdubbelen van relatiegegevens. De functionaliteit voor ontdubbelen voorkomt redundante relaties in de database.

Sociale netwerken, stel de organisatie in staat relaties rond contactpersonen op te bouwen door te koppelen met sociale netwerksites zoals LinkedIn.

Organisatiestructuren en schema’s., specificeer moeder-dochter relaties voor klanten en hun divisies en vertaal deze informatie in hiërarchische en interactieve organisatieschema’s.

Verkoop

Lees verder
Opportunity Management, volg alle informatie rondom verkooptrajecten, inclusief mijlpalen, beslissers, partners met ondersteuning van interne verkoopmethodes.

Leadtracking, volg verkoopleads van leadgeneratie tot contract.

Offerte management, creëer offertes voor prospects en klanten en volg de resultaten.

Ordermanagement, omzetten van offertes naar orders met aanpassingsmogelijkheden van lopende orders tot het moment van levering.

Specifieke klantvoorwaarden, het systeem houdt automatisch rekening met individuele klantafspraken zoals kortingsafspraken, betaaltermijnen, etc.

Productcatalogus, vastleggen en beheren van producten en diensten.

Contactmanagement

Lees verder
Contactmanagement, vastleggen van contactmomenten zoals telefoongesprekken en bezoekverslagen.

Contactplanning, bepaal en controleer de optimale contactfrequentie per relatie en plan de vereiste contactmomenten in de agenda’s van de verantwoordelijke medewerkers.

E-mail afhandeling, registreer alle relevante klant gerelateerde e-mail in Sultan CRM.

Marketing

Lees verder
Klantsegmentatie, deel het klantenbestand op in groepen met hetzelfde profiel op basis van vooraf gestelde criteria.

Campagne management, selecteer doelgroepen, definieer campagne stappen, alloceer middelen en beheer de resultaten.

Mailings, selecteer doelgroepen voor “mail merges” door gebruik te maken van alle velden in de Sultan CRM database.

Analyses

Lees verder
Verkooptrechter analyse, analyseer verwachte omzet op basis van opportunity’s en offertes, inclusief sub analyses naar bijvoorbeeld regio, branche, medewerker of product.

Sales cycle analyse, analyseer de details van elke stap uit uw verkoopproces.

Lost order analyse, analyseer de redenen van verloren opdrachten.

Datamining, analyseer de CRM data vanuit verschillende invalshoeken en vindt bruikbare patronen en informatie.

Additionele modules

Lees verder
CRM App, online toegang tot de CRM applicatie middels een App op mobile apparatuur, zoals tablets en smartphones.

Projectmodule, volg alle informatie rondom projecten, inclusief middelen, deelnemende partijen en interacties.

Tijdschrijfmodule, ondersteun medewerkers in het proces van plannen en het bewust beïnvloeden van de hoeveelheid tijd die aan werkzaamheden besteedt wordt om hun productiviteit te verhogen.

Contractmanagementmodule, plan, beheer en controleer contracten voor vastgestelde periodes en/ of projecten.

Orderverwerking, de applicatie biedt een module met functionaliteit voor orderverwerking.

Kennismanagement, zorg ervoor dat relevante kennis binnen uw organisatie gedeeld wordt en behouden blijft.

Product configurator, automatiseer het complete proces van offerte- tot productie. Stel uw verkoop team in staat in staat zelf klant specifieke producten samen te stellen.

High Attention Group

Met Sultan CRM en haar sales- en marketing automation, hebben wij de gewenste flexibiliteit van Nederlandse bodem om klanten van A tot Z te ontwikkelen.

Multipost

We waren tevreden met ons vorige systeem, hadden reserve om over te stappen. Maar toen we de mogelijkheden en het gebruiksgemak zagen waren we om. En de voordelen worden nog groter nu in het gebruik.

IMAP

De pragmatische aanpak en de maatwerk oplossing springen er voor ons uit. Onze omgeving verandert snel en Sultan CRM gaat hierin mee. En maakt dat wij ook meegaan.

Facet

Sultan CRM is de nieuwe manier van werken voor de accountancy. Persoonlijke aandacht, efficiency en snelheid nemen toe. Juist wat nodig is om de klant van vandaag te bereiken en te behouden.

Geïnteresseerd?

© COPYRIGHT - 2023 | ALL RIGHTS RESERVED
Gemaakt door Raion design
chevron-downarrow-right-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram