Wat is documentenmanagement met M-Files?

M-Files® is een zeer krachtig documentmanagement systeem voor zowel kleine als grote organisaties. Het is dé oplossing die het beheren, vinden en volgen van documenten eenvoudiger, sneller en nauwkeuriger maakt. M-Files is volledig geïntegreerd in Microsoft® Windows en is daarom zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te implementeren.

M-Files® zorgt er voor dat je grip krijgt op de documentstromen binnen jouw organisatie. Door middel van het toevoegen van verplichte velden kan je documenten gemakkelijker terugvinden. Bovendien krijg je een beter inzicht in de lifecycle van een document.

Dat houdt dit in dat je vanaf het aanmaken van het document precies kan inzien welke aanpassingen plaats hebben gevonden. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om wijzigingen in het document te bekijken en zelfs om deze terug te draaien. Mocht je het document per ongeluk verwijderd hebben, dan is het ook mogelijk om dit terug te draaien.

Financiële Administratie

Het beheren en verwerken van facturen, bonnen, bestellingen, financiële overzichten en fiscale documenten, voor een optimaal efficiënt proces en minimale risico‘s.

Contractbeheer

Contracten worden veilig en georganiseerd opgeslagen en alleen bevoegde personen hebben vanaf elke locatie en vanaf ieder apparaat toegang tot de juiste versie van ieder contract.

Documentbeheer

Dankzij gecontroleerde toegang hebben gebruikers vanaf ieder apparaat toegang tot de juiste versie van een document. Daarnaast wordt het maken en verspreiden van onnodige kopieën voorkomen.

Human Resources

Het werven van nieuwe medewerkers, opleidingen, beoordelingen, salarissen en secundaire arbeidsvoorwaarden, worden zo efficiënt mogelijk beheerd en gevolgd. Kennis blijft bewaard, en gevoelige informatie wordt beschermd.

Facturatieproces

Automatiseer en volg de controle en goedkeuring van facturen en andere financiële bedrijfsprocessen om ervoor te zorgen dat facturen op tijd betaald worden.

Kwaliteit & Compliance

Voor bedrijven uit sterk gereguleerde sectoren, het beheren van auditprocessen, Standard Operating Procedures (SOP‘s), non-conformiteitsrapportages, correctieve en preventieve acties (CAPA‘s).

Projectmanagement

Om het hele projectmanagementproces te stroomlijnen, worden er eenvoudige regels voor de zichtbaarheid van content, deadlines en eigenaarschap van taken gedefinieerd.

Records Management

Records beheren vanaf het moment waarop ze worden aangemaakt tot hun archivering of verwijdering.

Automatisering Van Sales & Marketing

Integratie met bestaande CRM om kritische content aan elkaar te koppelen. Denk bijvoorbeeld aan voorstellen, presentaties, contracten, inkooporders, facturen, offertes en e-mail.

Opleiding

De opleidingseisen voor personeel, certificeringen en andere opleidingstaken beheren zodat erover gerapporteerd kan worden.

Geïnteresseerd?

Maak kennis met de mogelijkheden van Sultan CRM en vraag een gratis demonstratie aan.